Posted: Sun 28 Feb, 2010 09:03 Post subject: Det gjelder å ikke gi opp. Hoppe lørdag 4
Jeg er med.
Vegard er klar, og både Elin og Knuffe ser ut til å være klare.
Eirik: Er du klar eller?
Og du Jurn?
Og ALLE andre!
Og dere som kommer fra Empuria og nok ikke har hått hoppet så veldig mye eller
Tror det er mullig å samle nok hoppklare folk denne gangen. Tipper det blir fint vær oxo
Jeg skulle mer enn gjerne vært med jeg.... Huhh...
Akkurat nå, så befinner jeg meg fortsatt på Color Fantasy.
Kommer hjem til Torsdag, så rekker det jo sånn sett.
Om det bare finnes en som kan løse mitt problem på lik linje med Vegard.
Må fornye sert. og mangler et par hopp
Har ikke hatt luft under "vingene" på 4-5 mnd. nå...!!!
Å jeg lider av klaustrofobi på den måten at jeg ikke kan holde meg for lenge "at the ground" før jeg må luftes litt.
Så hjelp meg med dette da.. Serriøst ass _________________ See ya at tha ground
Posted: Mon 01 Mar, 2010 10:10 Post subject:
Lørdag 4 ?? mener du lørdag 6 ?? Forvirringen er total på facebook .. siden jeg bare la ut lørdag 4.. _________________ Thomas Flogstad
Gavekortansvarlig Mob: +47 930 39 570 - mail:thomas@frittfall.no - Twitter:http://twitter.com/Grenland_fsk
Lørdag 4 ?? mener du lørdag 6 ?? Forvirringen er total på facebook .. siden jeg bare la ut lørdag 4..
Det er sikkert lørdag 4. september.
Jeg kommer hvis været er bra! Noen instruktører som har planer om å møte opp? _________________ You start with a bag full of luck and an empty bag of experience. The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.
Det er naturligvis lørdag 6. Mars. Tydeligvis mange som ikke har skjønt at det er MIN jobb å være kverulant og elske å misforstå!
Men nå synes jeg det begynner å bli litt vel mange som melder seg på her jeg altså, det er jo fare for kø i døra om dette fortsetter!
Men i kø finner man jo nye venner, så bare fortsett tilstrømningen, blir vi mange nok leier vi inn ett fly til! _________________ Aren't the 'good things that come to those who wait' just the leftovers from the people that got there first?
Posted: Mon 01 Mar, 2010 15:16 Post subject: Re: Det gjelder å ikke gi opp. Hoppe lørdag 4
gcf wrote:
Jeg er med.
Vegard er klar, og både Elin og Knuffe ser ut til å være klare.
Eirik: Er du klar eller?
Og du Jurn?
Og ALLE andre!
Og dere som kommer fra Empuria og nok ikke har hått hoppet så veldig mye eller
Tror det er mullig å samle nok hoppklare folk denne gangen. Tipper det blir fint vær oxo
Vil ikke love at jeg kommer. Driver å flytter ut av den gamle leiligheten i Trondheim, så er ikke sikker på når jeg er hjemme igjen. Kan godt være HFL om jeg rekker det, men ikke regn med det. Finn noen som kan være HFL så får vedkommende ta det som bonus om han/hun slipper.
Siden Geirr tydeligvis mangler noen knoker, og endel hoppere har litt tungt for det, så teller jeg på mine knoker og korrigerer til at han mener lørdag 6. _________________ Aren't the 'good things that come to those who wait' just the leftovers from the people that got there first?
oi. dæven. dette var visst ikke så lett. sånn går det når man er på byen med en danske og en finne. men jeg mener ihvertfall førstkommente lørdag. (dato er bare et tall)
Så, hva er status nå, tiden flyr:
Linn, vegard, john roger og jeg
Kanskje: Eirik, Knuffe, Jurn
det må da være enda flere som er klare vel
Det er meldt kanonvær.
Hvor mange trenger vi tru. Er du med Elin?
Hvis Jurn er med kommer kanskje Elinen hans også?
Joined: 10 Jan 2007 Posts: 270 Location: Skien med grenlandsgromsen
Posted: Fri 05 Mar, 2010 09:55 Post subject:
Jeg er med må bare få rota meg ned i pakkesalen og sjekket om utstyret mitt er ok.
Ivar flyr HFL får vi evt bytte på, regner med Kjell vil ta radioen
Jeg kan være HL, dersom ingen elevhopping.
Husk å ta med dere NAK(medlemskort) og gyldige fallskjermserifikater, så er dere klare for¨å bli registrert
Jeg og Elin tar oss en tur imorgen vi. Elin synes det er for kaldt å hoppe, men kan ta radioen sier hun. Jeg kan ta HFL jobben og blir med å fyller opp flyet. Når begynner vi? Det hadde passet meg veldig bra rundt 11. Vi har noen ting vi skulle ha ordnet opp før vi drar.
Forvirringer er ute å går nok en gang.
Status er foreløpig at vi mangler operasjonstillatelse.
Dette er i allefall hva forbundet sa tidligere idag.
Ståle har nylig bekreftet at operasjonstillatelsen skal være i orden, dermet ingen problem, å vi kan hoppe.
Men uansett, det forbundet sier er det vi må forholde oss til.
Skulle noe gått galt uten en operasjonstillatelse ligger klubben tynnt ann.
Jeg prøver å komme meg til bunns i dette, å vil poste etterhvert som brikkene har landet.. På en måådaa!!! _________________ See ya at tha ground
Jeg har nå snakket med Jan-Erik Wang og fått bekreftet at operasjonstillatelse ikke foreliggger.
Han hadde pratet med Ståle og blitt enig om at operasjonstillatelse skulle sendes på nytt til Mandag siden den ikke var kommet frem.
Han fortalte meg også at GFSK har fått disp. frem til mandag hvor operasjonstillatelse da skal være på plass.
Med andre ord, vi KAN hoppe i morgen.
Utrolig hva som går om man bare ikke gir opp.
Da møter vi opp 10:00 på klubbhuset i morgen for manifestering _________________ See ya at tha ground
Nå har vi hatt 2 løft og dagen er ennå ikke over.
Kom å hopp!!! Løft 3 tar av straks
Pudderlandinger på magen og ellers bare vellstand
See ya at tha ground _________________ See ya at tha ground
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum